بخش 1 : تمامی محصولات دارای 6 ماه پشتیبانی تضمین شده از فروشندگان را دارند ، در صورتی که پس از ارسال تیکت و سپری شدن 48 ساعت پاسخ تیکت از سمت فروشنده ارسال نشود و مشتری برای بخش پشتیبانی سایت تیکت و مورد زا گزارش دهد پشتیبانی ویرا ام تی ای اقدامات لازم را با فروشنده انجام خواهد داد
بخش 2 : هرگونه تبلیغ محصول در سایت دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها ممنوع بوده و دیدگاه منتشر نخواهد شد اگر مجددا از سوی یک کاربر این اتفاق بیافتد بلافاصله بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
بخش 3 : استفاده از محصولات ویرا ام تی ای فردی بوده، فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است، ویرا ام تی ای این حق را دارد تا به نمایندگی از فروشنده محصول و در راستای حمایت از حقوق فروشندگان،دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف ،حساب کاربری شما را مسدود کند
بخش 4 : خدمات ویرا ام تی ای به همان شکلی که هستند ارائه میشوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد.ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن،بی عیب بودن،امنیت و …ارائه نمیشود.همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویس های ویرا ام تی ای که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه میشوند،فاقد اعتبار بوده و ویرا ام تی ای هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد.
بخش 5 : حساب کاربری هر فرد برای خودش میباشد، حساب کاربری قابل انتقال نیست.
بخش 6 : فروشنده ها هم میتوانند از محصولات دیگر فروشنده ها خرید کنند، همچنین بازاریابان هم میتوانند در کنار بازاریابی خود از محصولات سایت هم خریداری و استفاده کنند، در این باره هیچ محدودیتی وجود ندارد.
بخش 7 : خریدار مینواند مدام العمر به محصولاتی که خریداری کرده اند دسترسی داشته باشند (جز اشتراک های ویژه)
بخش 8 : خریدار اشتراکات ویژه تنها از طریق سایت باید محصولات اشتراکی را دانلود کنند، محصولات اشتراک ویژه قابل ارسال از طریق پست، شبکه های اجتماعی و تلگرام نیستند، کاربران ویژه نمیتوانند درخواست ارسال کنند، زیرا محصولات اشتراکی به همین علت قیمت آنها خیلی کمتر است.
بخش 9 : خریداران تنها از طریق سیستم تیکتینگ میتوانند مشکلات احتمالی خود را اعلام کنند، ما در sms، ایمیل و … پشتیبانی نداریم.
بخش 10 : ویرا ام تی ای صرفا تعهد به مشتریانی که محصولات را از سایت خریداری میکنند دارد ، و مواردی مانند سفارش سازی ، خرید محصول از فروشنده خارج از سایت مانند شبکه های اجتمائی تمام و کامل بر عهده مشتری بوده و هیچ حق اعتراضی بابت مشکل دار بودن ، پشتیبانی نکردن فروشنده به ویرا ام تی ای ندارد
بخش 10 : باز گشت وجه :
الف : در صورتی که محصول خریداری شده از سمت شما (خریدار یا مشتری) قابل دانلود نباشد و بعد از ارسال تیکت 24 تا 48 ساعت فایل ارسال نگردد امکان عودت وجه از سمت مشتری امکان پذیر است (محصولات لایسنس دار ممکن هست در بعضی مواقع با تاخیر کوتاه ارسال گردد)
ب : امکان بررسی ، تست فایل محصول تا 24 ساعت میباشد و بعد از گذشت این زمان امکان عودت وجه به حساب بانکی خریدار به هیچ عنوان نیست ، همچنین در صورت گزارش مشکل دار بودن محصول پس از 24 ساعت برای فروشنده و در صورتی که بین 3 تا 7 روز فروشنده مشکل را نتواند رفع کند امکان عودت وجه به حساب کاربری فرد در کیف پول ویرا ام تی ای است ، توجه کنید این وجه قابل برداشت به حساب بانکی نیست و فقط قابل خرید از سایت میباشد
پ : محصولات دارای لایسنس با توجه به این که از کمپانی های جهانی تهیه میشوند با توجه به قوانین اون پلتفرم ها بازگشت وجه انجام میگردد ، قبل از خرید حتما از طریق تیکت یا دیدگاه سوال کنید (توجه کنید در صورتی که قبل از ارسال لایسنس در تیکت در خواست برگشت وجه نمایید 20 % هزینه که شامل : 9 % مالیات بر اساس مصوبه اداره مالیات + 3 % درگاه پرداخت + 8% که شامل پشتیبانی سایت ، فروشنده و جریمه بررسی نکردن محصول قبل از خرید میباشد )
توجه نمایید هر لایسنس و سفارش مخصوص به یک خریداری میباشد و استفاده در چندین سیستم امکان مسدود شدن از سمت کمپانی را دارد ، که در این شرایط عودت امکان پذیر نمیباشد
تبصره : تقریبا 99 درصد محصولات داخل سایت هیچ گونه محدودیت و لایسنسی ندارند و تنها تعدادی از محصولات بسیار کم و انگشت شماری دارای لایسنس میباشند مانند ، چیت دوتادو ، چیت وارزون و چیت فایوم که در ویرا ام تی ای از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و تا الان به دلیل رضایت تمامی مشتریان بازگشت وجهی انجام نشده است
ت : محصولات که اصطلاحا چیت نام دارند و برای بازی های انلاین استفاده میشوند ، قبل از خرید از طریق تیکت یا دیدگاه درصد بن شدن را سوال کنید ، تا پاسخ دقیق خدمت شما ارسال شود ، بن شدن جز قوانین بازگشت وجه محسوب نمیشود (اکثر محصولات به دلیل تهیه از کمپانی های بزرگ انتی بن و بن نخواهید شد ،تمامی موارد بر عهده خریدار میباشد)
بخش 11 : خریدار حق توهین کردن در سیستم تیکتینگ یا راه های ارتباطی دیگر را ندارد، ابتدا مشکل خود را ارسال میکند، اگر پرسنل پشتیبانی نتوانند مسئله را حل کنند در نهایت وجه خریداری شده به خریدار عودت میشود، در صورت توهین، پرسنل پشتیبانی حق این را دارد دسترسی به فایل را بسته و حساب کاربری فرد خاطی را مسدود کند.
بخش 12 : برای استفاده از کل خدمات ویرا ام تی ای کاربران باید ثبت نام کنند و مشخصات ارتباطی خود را در پنل کاربری تایید کنند
بخش 13 : کاربران قبل از خرید باید اطلاعات لازم درباره محصول مورد نظر را کسب کنند، ما برای هر محصول توضیحات لازم را قرار داده ایم، اگر کاربر باز هم قبل از خرید با توجه به توضیحات محصول ابهامی داشت میتواند از بخش دیدگاه های همان محصول سوالات قبل از خرید خود را از فروشنده بپرسد، سپس خرید خود را انجام دهد، امکان عودت وجه در صورت خرید اشتباه امکان پذیر نیست
بخش 14 : بعد از ثبت تیکت کاربر باید 24 تا 48 ساعت منتظر پاسخ فرشنده یا دپارتمان موردنظر بماند، اگر پاسخ تیکت بیشتر طول کشید میتواند برای پشتیبانی سایت از فروشنده شکایت ثبت نمایید تا اقدامات لازم انجام شود
بخش 15 : خریداران میتوانند نظرات خود را درباره محصول خریداری شده در دیدگاه همان محصول ثبت کنند، اما سوالات مربوط به مسایل فنی میبایست از طریق سیستم تیکتینگ ارسال نمیاند و دیدگاه های مربوط به پشتیبانی تایید نمیگردد
با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت ویرا ام تی ای ،خریدار مفاد توافقنامه و ضوابط ویرا ام تی ای را پذیرفته و نیازی به اخذ امضا از خریدار نیست.ویرا ام تی ای در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد
بند 1 : بازاریابان قبل از بازاریابی هر محصول باید اطلاعات لازم را نسبت به درصد مبلغ بازاریابی آن محصول کسب کند، در بخش لینک های بازاریابی قیمتی که پس از بازاریابی هر محصول به حساب کاربری بازاریاب واریز میشود درج شده است.
بند 2 : بازاریابی محصولات یعنی یک مشتری با لینک مخصوص بازاریاب وارد سایت شود و محصولی خریداری کنند، برای مشاهده محصولات مبلغی به بازاریاب داده نمیشود.
بند 3 : تمام محصولات قابل بازاریابی هستند ، در صورتی که محصولی بازاریابی ان فعال نبود اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام و فعال گردد
بند 4 : بازاریابان میتوانند از بخش ارجاع ها تعداد کلیک های مخصوص به خود را مشاهده کنند
بخش 5 : تعداد ارجاع به منظور کسب درآمد نیست، تعداد ارجاع یعنی تعداد کلیک های موفق روی لینک های مخصوص به بازاریاب
بازاریاب زمانی کسب درآمد میکند که خریداران با لینک مخصوص او وارد سایت شوند و یک سفارش ثبت کنند.
بند 6 : بازاریابان زمانی میتوانند درخواست وجه کنند که مبلغ حساب کاربری یا کیف پول آنها حداقل 20 هزار تومان باشد.
بند 7 : اگر بازاریاب درخواست وجه داشته باشد ظرف مدت 24 ساعت تا 48 ساعت بعد به حساب کاربری وی واریز میشود.
بند 8 : تا واریز نشدن درخواست وجه فعلی امکان درخواست وجه مجدد نیست.
بند 9 : بعد از درخواست وجه نیاز به ارسال تیکت یا ارتباط از طریق راه های ارتباطی نیست، اگر مشکلی در حساب کاربری شما باشد کمتر از 24 ساعت از طریق تیکت به شما اعلام میشود.
بند 1 عمومی
PSD | PNG | JPG | APK | ZIP | MP4 | MP3 |
سایت | فروشنده | بازاریاب |
20% الی 30% | 70% الی 80 | 5 تا 80 % |
بازاریاب ارجاعی | 5% تا 80% | از سهم فروشنده |
معرف سطح 1 | 5% | از سهم سایت |
هدیه خریدار | 5% | تولید میشود |
نویسنده | 500 امتیاز | هر مقاله تایید شده | قابل چنج و دریافت | تولید میشود |
این متن برای ناشران و تولیدکنندگان محتوا در سایت های دیگر میباشد: